Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Sposób załatwiania spraw

Elektroniczna skrzynka podawcza

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Sekretariat Szkoły przyjmuje podania, wnioski i pisma interesantów w godz.:

pn., śr., czw., pt., 8.00 – 16.00,

wt. 9.00 – 17.00,

Sekretariat Szkoły udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw. Korespondencję można dostarczyć osobiście lub drogą pocztową.


Informacja o prowadzonych rejestrach, ewidencjach i archiwach oraz sposobach i zasadach udostępniania danych w nich zawartych:

  1. księga ewidencji dzieci,
  2. księga uczniów,
  3. dziennik korespondencji,
  4. rejestr skarg i wniosków, ewidencje,
  5. rejestry określone w kodeksie pracy,
  6. księga zarządzeń dyrektor szkoły,
  7. księga uchwał Rady Pedagogicznej,
  8. księga kontroli zewnętrznej,
  9. księga kontroli wewnętrznej,
  10. dokumentacja przebiegu nauczania.

Osoba starająca się o wgląd do dokumentów lub o duplikat danego dokumentu z powinna złożyć podanie z uzasadnieniem w sekretariacie szkoły.

Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 111 w Łodzi
odpowiada: Małgorzata Tomaszewska
data: 06-03-2021
wytworzył: Małgorzata Nikścin
data: 06-03-2021
data: 06-03-2021
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 06-03-2021 - Edycja treści
  • 05-03-2021 - Edycja treści
  • 09-12-2019 - Edycja treści
  • 26-07-2019 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 81