Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Sposób załatwiania spraw

Elektroniczna skrzynka podawcza

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Sekretariat Szkoły przyjmuje podania, wnioski i pisma interesantów w godz.:

pn., śr., czw., pt., 8.00 – 16.00,

wt. 9.00 – 17.00,

Sekretariat Szkoły udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw. Korespondencję można dostarczyć osobiście lub drogą pocztową.


Informacja o prowadzonych rejestrach, ewidencjach i archiwach oraz sposobach i zasadach udostępniania danych w nich zawartych:

  1. księga ewidencji dzieci,
  2. księga uczniów,
  3. dziennik korespondencji,
  4. rejestr skarg i wniosków, ewidencje,
  5. rejestry określone w kodeksie pracy,
  6. księga zarządzeń dyrektor szkoły,
  7. księga uchwał Rady Pedagogicznej,
  8. księga kontroli zewnętrznej,
  9. księga kontroli wewnętrznej,
  10. dokumentacja przebiegu nauczania.

Osoba starająca się o wgląd do dokumentów lub o duplikat danego dokumentu z powinna złożyć podanie z uzasadnieniem w sekretariacie szkoły.

Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 111 w Łodzi
odpowiada: Małgorzata Tomaszewska
data: 06-03-2021
wytworzył: Małgorzata Nikścin
data: 06-03-2021
data: 06-03-2021
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 06-03-2021 - Edycja treści
  • 05-03-2021 - Edycja treści
  • 09-12-2019 - Edycja treści
  • 26-07-2019 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 67