Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania:
- księga uczniów
- księgi arkuszy ocen
- księga zarządzeń dyrektora szkoły
- księga korespondencji
- protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej
- uchwały Rady Pedagogicznej
- uchwały Rady Szkoły
- protokoły posiedzeń Rady Rodziców
- uchwały Rady Rodziców
- protokoły posiedzeń Komisji Socjalnej
- rejestr wydanych legitymacji uczniowskich
- rejestr wydanych zaświadczeń
- rejestr upoważnień
- rejestr akt osobowych
- rejestr wydanych legitymacji pracowniczych
- rejestr wydanych kart rowerowych
- rejestr wydanych decyzji w sprawie zwolnienie z zajęć wychowania fizycznego
- rejestr wydanych aktów nadania stopnia nauczyciela kontraktowego
- książka obiektu budowlanego
- księgi inwentarzowe i środków trwałych
- dokumentacja spisu inwentaryzacyjnego
- skontrum biblioteczne
- ewidencja świadectw szkolnych
- ewidencja pieczęci i pieczątek
- plany i sprawozdania
- księga wyjść
- archiwum szkolne (rejestr akt osobowych zarchiwizowanych, akta osobowe,
- dokumenty księgowe, płacowe, dokumenty wytworzone przez szkołę)
Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926)
Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie szkoły osobom upoważnionym na ich wniosek.
Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie szkoły.
Dziennik zmian strony
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 09-12-2019 - Edycja treści
- 26-07-2019 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 65